Apeluri masive la ANPIS pentru tichetele de energie
Call-center-ul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) a primit, într-o săptămână, peste 15.000 de apeluri de la cetățeni din întreaga țară, care au solicitat informații legate de tichetele de energie. Ministrul Muncii, Florin Manole, a făcut public acest aspect printr-o postare pe o rețea de socializare, în care a vizitat call-center-ul ANPIS și a transmis un mesaj de apreciere angajaților pentru eforturile depuse.
„Am fost la call-center-ul ANPIS, acolo unde colegii noștri răspund zilnic la mii de întrebări de la oameni din toată țara. Le mulțumesc pentru munca lor, pentru răbdare și pentru profesionalism. Îi încurajez pe toți cetățenii eligibili să aplice pentru tichetele de energie”, a declarat Manole.
Conform statisticilor oficiale, în perioada respectivă au fost înregistrate 15.117 apeluri, dintre care 90% au fost soluționate pe loc de către operatori.