Opt candidați concurează pentru funcția de Director General al CT BUS din Constanța.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

CT BUS Constanța inițiază selecția pentru funcția de Director General

La sfârșitul lunii august, CT BUS Constanța a început procesul de selecție pentru ocuparea funcției de Director General. Conform informațiilor disponibile, termenul limită pentru depunerea dosarelor a fost stabilit pentru 26 septembrie 2025, iar opt candidați s-au înscris în această competiție.

Printre candidați se numără Bogdan Niță, fost director al companiei, Florin Gheorghe, care a ocupat funcția de director al Regiei Autonome de Exploatare a Domeniului Public și Privat Constanța, Laurențiu Costache, fost șef al Gărzii de Coastă, Constantin Emilian Șerban, fost șef Birou la SNTFM CFR Marfă SA CZM Constanța, și Adrian Belu, reprezentant al partidului AUR.

„Candidatura mea pentru funcția de Director General al CT BUS a fost acceptată pe lista scurtă pentru selecția finală. Aceasta a fost etapa în care au fost evaluate studiile de profil și experiența profesională relevantă, iar adresa primită poartă numărul 1. Urmează redactarea Declarației de intenție, ca răspuns la Scrisoarea de Așteptări a Consiliului Local din 2022, deși între timp, realitatea CT BUS s-a schimbat radical. Data interviului nu a fost încă stabilită”, a declarat Bogdan Niță.

Procedura de recrutare și selecție este realizată de CT BUS SA cu ajutorul unei firme independente de consultanță. Procesul de selecție include două etape principale: evaluarea preliminară a dosarelor de candidatură pentru stabilirea listei lungi și evaluarea finală a candidaților selectați în lista scurtă, prin interviu.

Condițiile minime obligatorii pentru candidații care doresc să ocupe funcția de Director General sunt: studii superioare finalizate cu diplomă de licență, o experiență profesională de minimum 5 ani în consultanță în management sau în poziții de conducere în autorități publice ori companii, cunoștințe solide de management, strategie, leadership, dialog social și comunicare instituțională, precum și o reputație profesională și etică ireproșabilă.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *