Magazinele PPC Energie din județele Călărași, Ialomița și Tulcea vor fi închise pe 1 decembrie 2025.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Închidere magazine PPC Energie pe 1 Decembrie

Magazinele PPC Energie din județele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea nu vor funcționa luni, 1 Decembrie, datorită zilei libere legale. În această zi, serviciul de call-center va fi disponibil doar pentru informații automate, inclusiv transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.

Operațiuni digitale disponibile

Marea majoritate a operațiunilor pot fi efectuate prin canale digitale, fără a fi necesară vizita în magazinele PPC Energie. Indexul de energie electrică sau gaze poate fi trimis online prin aplicația myPPC sau pe pagina web dedicată.

De asemenea, clienții pot apela numerele de telefon gratuite pentru a transmite indexul pentru energie electrică, în perioada specificată pe factură. Aceste numere sunt 0800.07.07.01 pentru clienții cu contracte de furnizare pe piața concurențială și 0800.07.08.09 pentru cei cu contracte reglementate, precum și numărul cu tarif normal 021.9977.

Contact cu consultanții PPC Energie

Clienții care doresc să discute cu un consultant PPC Energie pot suna la numărul de telefon 021.9977, disponibil în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Aici pot obține informații despre facturi, solduri, contracte și pot activa servicii precum factura electronică.

Modalități de plată

Plățile pot fi realizate online, prin debit direct, transfer bancar sau din aplicația myPPC. Clienții care preferă plata în numerar pot utiliza automate self-pay amplasate în magazinele PPC Energie din București și alte zece județe, funcționând conform programului anunțat, dar și în rețelele de magazine cum ar fi Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour și Kaufland.

În majoritatea magazinelor PPC Energie este disponibilă o soluție de plată prin POS pentru cei care aleg să plătească cu cardul. Clienții pot accesa aplicația myPPC online sau descărca gratuit aplicația pe telefonul mobil din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Aceasta le permite să primească și să plătească facturile, să transmită indexul și să verifice balanța de plată. Aplicația include și oferte comerciale, permițând atât clienților existenți, cât și potențiali, să trimită cereri online pentru contracte de furnizare de energie electrică sau gaze naturale.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *