Carrefour își planifică vânzarea magazinelor din România.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Carrefour își reevaluează operațiunile din Europa Centrală și de Est

Grupul francez Carrefour a angajat o bancă de investiții pentru a analiza interesul potențialilor cumpărători, în contextul intenției de a se retrage din piețele din Argentina și Polonia. Această decizie vine în urma planurilor de a vinde operațiunile din Europa Centrală și de Est, inclusiv cele din România, discuțiile având loc cu discreție atât cu mari retaileri, cât și cu fonduri de investiții.

Carrefour a intrat pe piața românească în 2001, fiind unul dintre primii retaileri moderni care au contribuit la dezvoltarea sectorului de retail din țară. În prezent, grupul se confruntă cu provocări pe o piață în continuă schimbare, atât din perspectiva comportamentului consumatorilor, cât și a formatelor de magazine.

De asemenea, în iulie, Carrefour a anunțat că a ajuns la un acord pentru vânzarea operațiunilor din Italia către NewPrinces, un producător de alimente și băuturi. Această tranzacție, care implică 1.188 de magazine și care a generat pierderi operaționale de 67 milioane de euro anul trecut, este văzută ca un pas important pentru îmbunătățirea profitabilității grupului.

Până în 2025, Carrefour România va opera peste 450 de magazine în aproximativ 113 orașe din țară, conform datelor din surse oficiale și din presa de specialitate.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *