Centrul European al Consumatorilor a elaborat un ghid online pentru drepturile pasagerilor în situații de dificultate cu bagajele.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Recomandări pentru Consumatorii care Călătoresc cu Avionul

Centrul European al Consumatorilor România (ECC Romania), parte a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), a elaborat o serie de sfaturi și informații utile pentru cei care se confruntă cu probleme legate de bagaje în timpul călătoriilor aeriene. ANPC a grupat aceste informații într-un ghid online ce oferă detalii esențiale despre drepturile pasagerilor, în situații de întârziere, pierdere sau deteriorare a bagajelor.

Ghidul este structurat pentru a fi ușor de parcurs și conține informații relevante despre drepturile consumatorilor și pașii de urmat în cazul în care bagajele sunt afectate în timpul zborului cu companii aeriene din Uniunea Europeană. ECC Romania își propune să faciliteze accesul la aceste informații esențiale pentru a ajuta pasagerii să își cunoască drepturile.

Reclamarea Problemelor Legate de Bagaje

În cazul în care întâmpinați probleme cu bagajele, aveți posibilitatea de a depune o reclamație la Centrul European al Consumatorilor din România. Acesta va gestiona cazul pe cale amiabilă, conform procedurilor stabilite la nivel european. ECC Romania face parte din Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net), care include 29 de centre din toate cele 27 de state membre ale Uniunii Europene, plus Islanda și Norvegia. Aceste centre oferă informații, consiliere și ajută la soluționarea litigiilor transfrontaliere.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *