Două companii renumite au obținut un contract în valoare de 37 de milioane de lei pentru modernizarea pasaje lor Mol 3, 4 și 5 din Portul Constanța.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Contract pentru reparații capitale la pasajul superior Mol 3, 4 și 5

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a semnat, în data de 4 septembrie, un contract pentru execuția lucrărilor de reparații capitale la pasajul superior Mol 3, 4 și 5, inclusiv OS. După mai multe amânări și termene extinse din cauza lipsei de oferte conforme, compania a primit șapte oferte, iar asociația de firme Heilbronn Produkt SRL și G&M Road Building Engineering SRL a fost selectată ca ofertant câștigător.

Valoarea totală a contractului se ridică la 37.365.560,22 lei, reducându-se față de estimarea inițială de 44.798.000 de lei, fără TVA. Asociația câștigătoare este formată din Heilbronn Produkt SRL și G&M Road Building Engineering SRL.

G&M Road Building Engineering SRL, fondată în 2012, este deținută de Alexandru Magdalena Emilia și Paula Cușa, soția lui George Cușa, cunoscut pentru legăturile sale cu politicieni de marcă. Firma are sediul în Pitești și se specializează în producția, comercializarea și transportul de betoane și asfalt. În anul 2024, G&M a raportat o cifră de afaceri de 116.938.558 de lei, un profit net de 5.173.117 lei și datorii de 32.749.311 lei, având 240 de angajați.

Heilbronn Produkt SRL, înființată în 2018 și cu sediul în Năvodari, a fost implicată anterior în reabilitarea pasarelei pietonale de la Poarta 2 a Portului Constanța. Administratorul companiei, Alexandru Bătoiu, colaborează cu Robert Alexandru. În 2024, Heilbronn a raportat o cifră de afaceri de 5.135.262 de lei, un profit net de 1.993 de lei și datorii de 1.201.069 de lei.

Proiectul de reparații capitale pentru pasajul superior Mol 3, 4 și 5 vizează îmbunătățirea infrastructurii și a sistemului de iluminat electric, având în vedere starea actuală și creșterea traficului.

Obiectul contractului include lucrări de reparații capitale, care vor implica intervenții asupra infrastructurii și suprastructurii pasajului, precum și asupra căii pe pod și rampele de acces. Vor fi demontați stâlpii și corpurile de iluminat vechi pentru a face loc stâlpilor noi și aparatelor de iluminat. De asemenea, se vor realiza instalațiile de legare la pământ, iar rețeaua electrică va fi verificată și măsurată înainte de a fi pusă sub tensiune.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *