IKEA reia activitatea centrului de ridicare comenzi din orașul Constanța.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

IKEA mută Punctul de ridicare comenzi din Constanța în Centrul Comercial Supernova

IKEA a anunțat relocarea Punctului de ridicare comenzi din Constanța în cadrul Centrului Comercial Supernova, situat lângă Studioul de planificare și comandă inaugurat anul trecut. Această mutare are ca scop oferirea de servicii complete și accesibile locuitorilor din zonă, asigurând totodată o livrare rapidă a articolelor achiziționate.

Punctul de ridicare comenzi permite clienților să preia produsele IKEA comandate fie în magazine, fie online sau telefonic, având suport din partea specialiștilor din departamentul Relații Clienți. Formatul flexibil al acestui punct permite utilizatorilor să aleagă ziua și ora de preluare a comenzilor, adaptându-se astfel programului personal, fără a depinde de curierat. De asemenea, costurile sunt reduse în comparație cu livrarea acasă și variază în funcție de greutatea coletului.

Punctul de ridicare comenzi din Constanța a fost deschis în 2019, iar de atunci au fost livrate peste 47.000 de comenzi constănțenilor prin acest serviciu și prin opțiunea “Click and Collect near you” disponibilă în zonă. Tot în Constanța, anul trecut, IKEA a deschis primul Studio de planificare și comandă din România, un concept inovator pentru piața locală, care oferă inspirație și asistență clienților în organizarea spațiului de acasă.

„Proximitatea este esențială pentru clienții noștri din România, iar noi căutăm constant modalități de a oferi o experiență de cumpărare convenabilă și eficientă. Relocarea Punctului de ridicare comenzi într-o zonă accesibilă va permite constănțenilor să beneficieze de servicii integrate IKEA, de la planificare și măsurători până la opțiuni de livrare și asamblare a mobilierului,” a declarat Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA South-East Europe.

În prezent, IKEA deține două magazine în București și unul în Timișoara, precum și un Studio de planificare și comandă în Constanța și cinci puncte de ridicare comenzi în Brașov, Iași, Cluj, Oradea și Sibiu. Compania plănuiește să își extindă rețeaua de puncte de întâlnire cu clienții pentru a deveni și mai accesibilă.

Rapid și convenabil: Cum comanzi și ridici produsele IKEA

Comandarea produselor IKEA este un proces simplu, desfășurat în două etape. Prima etapă constă în plasarea comenzilor online, în magazine, la Studioul de planificare și comandă IKEA sau telefonic. Clienții pot opta pentru preluarea produselor din Punctul de ridicare comenzi IKEA din apropierea lor. În etapa a doua, la sosirea comenzii, clienții primesc un mesaj care îi informează că produsele sunt disponibile pentru ridicare în următoarele două zile, în timpul programului de lucru.

Informații despre ridicarea comenzilor IKEA

Ridicarea comenzilor de la IKEA se realizează în maximum cinci zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Costurile de livrare încep de la 19 lei, iar pentru comenzile ce depășesc suma de 1500 lei, transportul este gratuit.

Programul punctului de ridicare comenzi

Punctul de ridicare comenzi IKEA din Constanța este deschis de luni până vineri între orele 09:00 și 20:00, iar în weekend, între sâmbătă și duminică, programul este de la 09:00 la 18:00.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *