Reprezentanții clinicii în care a decedat fetița de doi ani afirmă că „sediul unde s-a desfășurat intervenția dispunea de aviz de funcționare, însă autorizația sanitară finală era în proces de obtinere.”

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Detalii despre intervenția din Sectorul 3 care a dus la decesul unei fetițe

Sediul clinicii din Sectorul 3 al Capitalei, unde a avut loc intervenția în urma căreia a decedat o fetiță de 2 ani, avea aviz de funcționare, dar autorizația sanitară era încă în proces de finalizare, au anunțat reprezentanții clinicii.

„Sediul în care a avut loc intervenția avea aviz de funcționare, însă autorizația sanitară finală era în curs de finalizare. Aceasta este o problemă exclusiv administrativă, care aparține conducerii. Personalul medical nu a fost informat că autorizația nu era emisă și nu a avut nicio implicare în acest proces. În ceea ce privește dotările, confirmăm că locația era echipată cu toată aparatura și materialele medicale necesare, conforme cerințelor legale în vigoare,” au declarat reprezentanții clinicii private.

Activitatea clinicii suspendată

În urma incidentului, activitatea în acel sediu a fost suspendată imediat.

„Tratamentele pacienților au fost relocate în celelalte clinici Crystal Dental Clinic, care sunt complet autorizate,” se menționează într-un comunicat oficial.

Investigații în curs

Investigația asupra cauzei medicale a incidentului este în desfășurare de către instituțiile competente, inclusiv medicină legală și organele de anchetă. „În acest moment, nu există nicio concluzie oficială care să lege situația administrativă de cauza medicală a decesului. Pe durata intervenției de urgență, întreg personalul medical a acționat cu un singur obiectiv: salvarea pacientei. Nu au fost chemate persoane din exterior. Singurul nostru interes este aflarea adevărului,” se precizează în comunicat.

Analiză internă inițiată

Reprezentanții clinicii au început o analiză internă completă pentru a determina modul în care a fost posibilă demararea activității înainte de finalizarea autorizării, identificând vulnerabilitățile administrative și măsurile necesare pentru prevenirea unor situații similare. Această analiză se concentrează exclusiv pe procedurile administrative și nu pe personalul medical, subliniază sursa citată.

„Regretăm profund pierderea suferită. Este o tragedie care ne afectează pe toți, iar gândurile noastre sunt alături de familie. Vom continua să oferim autorităților tot sprijinul necesar pentru stabilirea adevărului,” a adăugat sursa menționată.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *