Triumph se transformă în WeWear în Constanța: o experiență inovatoare de shopping multi-brand.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Triumph lansează WeWear, primul său concept de magazin multi-brand

În luna noiembrie, Triumph introduce WeWear, primul său magazin multi-brand dedicat lenjeriei intime pentru femei și bărbați, marcând începutul unei noi etape în retail, cu planuri de expansiune în întreaga Europă.

WeWear aduce împreună cinci branduri cu stiluri distincte, dar complementare: Triumph, sloggi, Beldona, Marc O’Polo și Joop!. Aceste branduri, fiecare cu caracteristicile sale unice, oferă o experiență de shopping diversificată. De la feminitatea modernă a brandului Triumph, la rafinamentul premium al Beldona, confortul cotidian al sloggi și sofisticarea atemporală a Marc O’Polo, plus eleganța urbană a Joop!, aceste mărci se remarcă prin calitate și excelență în design.

Noul concept WeWear a fost lansat astăzi în Constanța, în cele două mall-uri City Park Mall și VIVO!, în aceleași locații. Pentru cei care nu pot ajunge în oraș, universul WeWear este disponibil și online, facilitând accesul la o gamă variată de produse.

Clienții Triumph sunt invitați să descopere o abordare contemporană a retailului fashion, într-un spațiu vibrant unde lenjeria intimă, ținutele de casă și costumele de baie se îmbină armonios. WeWear promovează un mediu prietenos și incluziv, încurajând clienții să exploreze și să combine stilurile care le reflectă personalitatea.

„Prin WeWear, ne propunem să reinventăm experiența de shopping multi-brand pentru lenjerie, costume de baie și articole de relaxare. Dorim să oferim consumatorilor oportunitatea de a explora stiluri, categorii și branduri diferite, într-un spațiu elegant și atent conceput,” a declarat un reprezentant al Triumph.

WeWear România îi așteaptă pe clienți într-un spațiu inovator pentru a experimenta un nou concept de shopping, cu produse stilate și confortabile din familia de branduri Triumph.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *